Förbereder


Kl. 15:47 |



De fina kripsiga rosa tulpanerna på köksbordet, jag älskar tuplaner.

Hej bloggisar!

Här hemma förbereder vi för fullt och om ca två timmar kommer våra fina vänner hem till oss. Sötpotatisgratängen jag har gjort ska ni få recept på, för den tror jag blev riktigt bra. Ingredienser som sötpotatis, lök, vitlök, chili och grädde kan väl inte bli annat än bra ?

Har jag tur så hjälper Johan mig med en bild på nyårsmagen lite senare ;-)

Vad har ni för planer för kvällen ?





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Åh jag Älskar tulpaner!!!

Måste köpa tulpaner när jag städat bort julen. Gott slut Sara, och ett riktigt Gott Nytt År!!!

camilla

Så fint! Har bara sett röda och vita tulpaner än så länge!



Hoppas ni firade in det nya året på bästa sätt! Min rygg började göra så ont så vi rullade hem strax innan tolvlslaget..



Stor kram

Vad gott det låter! Hoppas ni hade en toppenkväll.

Frida

Åh, lät ju kanongott! Grattis till plutten i magen? När har ni bf? Vi har 9 juni.




Kom ihåg mig?