EN skön kväll


Kl. 20:26 |



Måndagkvällen har börjat bra!

Idag blev det pasta och köttfärssås till middag. Busenkelt och väldigt väldigt gott! Efter maten gjorde jag mig en kopp kaffe från våran tassimo som inte var direkt igår! Jag har varken kunnat dricka kaffe eller te, då det har gjort mig illamående. Sen sjönk vi ner i soffan till det senaste avsnittet av The walking dead, riktigt bra serie för er som har missat den. Magen har börjat klia så otroligt och det är så skönt att ligga med den bar och smörja in med massa lotion. Nu ska jag läsa lite bloggar och skriva mejl och  sen börjar det en film klockan 20.00 som vi tänkte se.

Vad har ni för er ?




Kommentarer
Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Vanilla - i väntan på liten

Vad gott! :-)



Idag har jag haft min första dag som föräldraledig, städat lite men annars tagit det lugnt. Nu på kvällen har vi varit ute och ätit på restaurang tillsammans med fina vänner! :-)



Ha en bra kväll!

Kram

elinjosefine - lifestyleblogs

Förstår vad du menar! Har också varit lite sån men nu när vi varit på UL och det såg fint ut kommer jag börja shoppa, det är ju sååå mysigt! Men kan tänka mig att vi sätter igång lite mer efter jul :)



Kram kram

Karolina, gravid i v. 28 ♥

sv: ja newbie är helt underbart!:)

...."väntar aldrig för länge".

-det stämmer verkligen, samtidigt som man så gärna vill kolla så är det så roligt att inte veta. Jag är så himla nyfiken!:)

Va mysig kväll du verkar ha haft!




Kom ihåg mig?