Bonaqua


Kl. 17:45 |



Igår kom 12 flaskor hem till mig med BONAQUA med smak av jordgubb och rabarber från buzzador! Perfekt att ha kolsyratvatten i kylskåpet eftersom det är ett av mina cravings!

"Godmorgon" bloggisar!

Jag har sovit riktigt dåligt
idag och jag känner mig som om jag har gått in i en tegelvägg. Läser lite bloggar nu och väntar på att maten ska bli färdig. Idag blir det lättpanerad fisk, potatis, remoladsås och citron.
En av våra favoriter här hemma :-)

Innan det är dags för natt 2/2 vet jag inte vad vi hittar på, jag vågar mig inte ut för någon promenad iallafall med tanke på halkan. Oron att halka nu när jag är gravid gör mig nervös, även om jag vet att den lille är väl skyddad.





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Lät gott med jordgubb och rabarber....sommarsmak. Önska skor med dubbar av tomten så går du säkert.

Kram

Malin & Prinsessan

Åh, fusk! Jag anmälde mig men kom inte med i den där kampanjen ;)



Hoppas natten går bra nu!

KRAM!




Kom ihåg mig?