"Zickzackstrauch"


Kl. 18:24 |



Lite nytt till hallen...




Ett litet träd från blomsterbutiken vid ICA kvantum fick följa med hem idag. Visst är det läckert ? Passar perfekt i våran hall.

Hej!

 
Här varvar jag tvättstugan med att plocka & piffa lite hemma i lägenheten. Längtar verkligen till ikväll då jag ska slå mig ner i soffan och njuta en nystädad lägenhet.

Som jag nämnde tidigare så blev det en lunch på tant Anki & fröken Sara med Malin & otroligt söta Jolie! Vilka tjejer (!) Malin är verkligen lika snäll & go som hon framstår i sin blogg & Jolie är nog den sötaste lilla tjej jag någonsin träffat!  Hoppas vi ses snart igen :-) I mat väg för min del blev det som vanligt deras sallad med rökt ren & västerbotten ost! Mums och givetvis en kopp kaffe med lite mjölk.

Nej, nu är min lilla paus snart! Dags att springa ner till tvättstugan :-)





Kommentarer
Malin & Prinsessan

Men vilka fina ord du sprider, hihi :) Vi hoppas på att få träffa dig snart igen också, lika underbar du :)



Kram!

Emelie

Trädet passar ju jätte bra in i er hall! :) KRAM!

elinjosefine

Så fint det blev :)



Hoppas du får en mysig fredag!




Kom ihåg mig?