Tuesday diary


Kl. 20:41 |
Hej bloggisar! Gissa om jag var trött då klockan ringde i morse, trodde det inte var sant. Men upp kom jag & iväg till jobbet. Det blev en prommis hem idag så jag passade på att handla lite påvägen hem. Väl hemma satte vi igång med matlagning & dagens middag blev fläskfilégryta med färska champinjoner & timjan. Mums! Nu ligger jag i soffan nybadad & ser på gårdagens Svenska Hollywoodfruar på laptopen. Johan spelar playstation. En typisk vardagkväll hemma hos oss...

Kvällens planer: Halv åtta hos mig, Robinson & sova!




Kommentarer
Malin & Prinsessan

Visst är den underbar? Den 1 september öppnar Nordljus tydligen i nya lokaler så då måste jag nästan ta en tur ut och kika litegranna :)



Hoppas du är piggare idag! Här går det åt kaffe ;)

KRAM!




Kom ihåg mig?