Sushikvällen!


Kl. 19:20 |



Ungefär 70 bitar hade vi att mumsa i oss...



Mysigt i soffan!  Turid, Sofie, jag, Jennie & Victoria.



Med vinet i högsta hugg! Vilken kväll ;-)



POSE! Världens bästa Emelie & finaste Jennie & en någon berusad bloggerska! ;-)

Bättre sent än aldrig! Som ni kanske minns hade jag en sushikväll för något helg sedan & här ovanför är några bilder som finaste Emelie tagit (hoppas det är ok att jag lånat bilderna Emelie?). Bilderna jag tog blev allt annat än bra ;-)

Tack alla tjejer för att ni gjorde kvällen precis som jag hade hoppats på! Nu ser jag framemot fler tjejkvällar i höst♥ 

 





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Men vad gott det ser ut, favoriten bland alla favoriter är Sushi. Vad fint du har hemma hos dig i ditt vardagsrum. Ser riktigt mysigt ut. Ha det gott Kram Ann-sofi

Emelie

Jätte trevlig & lyckad kväll var det!! :) Riktigt gott och härlig sällskap! Du behöver inte fråga om att låna bilder.. de är bara att låna det! :) Ser fram emot att ses iveckan! :D Kraam




Kom ihåg mig?