Röd och grön blandning


Kl. 17:45 |


Johan kom hem med två påsar te från NK. Deras röda & gröna blandning. Igår smakade vi den gröna & den var verkligen god. Längtar redan till ikväll då vi ska testa det röda. Tepåsarna var inte det enda J kom hem med till mig :-) Tyvärr kan jag inte visa er vad det är riktigt än, utan det får bli lite längre fram. Blir ni nyfiken ? ;-)

Hej bloggisar! Mitt första dagpass gick hur bra som helst. Allt flöt på som det skulle & jag fick gå hem lite tidigare.  Nu ska jag ta en powernap innan J kommer hem & vi ska ut på en prommis. Jag är riktigt trött nu & skulle kunna somna på stående fot, sov inte ett smack inatt. Fråga mig inte varför. Hoppas på bättre sömn i natt!

Ikväll börjar Robinson! Ska du se det ?




Kommentarer
Sara G

Spännande att se vad mannen hittat på, jag blir nyfiken!

Jo jag kommer nog tjuvkika lite på robinsson, men mitt favvoprogram Såld på hus är ju på fyra+ samtidigt.

Emelie

Spännande! ;-D




Kom ihåg mig?