Gårdagens Sara


Kl. 13:07 |


Vila från topp till tå! Ursäktar för den skitiga spegeln ;-)

Hej bloggisar! Hur är det med er ? Jag är så himla trött. Sov riktigt dåligt inatt & var tvungen att lägga mig i gästrummet efter 2 timmars vridandes i sängen. Dock somna jag direkt då jag la mig i gästrummet, visst är det konstigt ? Nu på förmiddagen har jag bara tagit det lugnt & sett en film med Nicole Kidman, Rabbit hole! Riktigt bra film som jag kan rekomendera er att se.

Jag har precis startat tvättmaskinen och ska börja med att vika det som hänger. Sen får det bli en prommis mot bergsåker & kika hur selångersmarknaden ser ut. Förhoppningsvis får jag med mig Johan ikväll till marknaden efter han slutat jobbet. Kanske intas middagen där ? En langos vore inte fel ?

Vi hörs lite senare bloggisar.




Kommentarer
Sofia

Den tröjan såg himla mysig ut!

Malin & Prinsessan

Hihi, ni ser ut att ha lika spegel som oss. Kanske iof halva Sverige har eftersom den är från Ikea ;)

Blev inget shoppingfynd på marknaden, virrmamman här glömde kontanter ;)



Onsdag blir förresten jättebra! Skicka ett sms sen, så bestämmer vi nåt :)



Hoppas jobbet går bra ikväll/natt nu!

Kramis

Lotta

Jag såg oxå Rabbit Hole i fredags! Jättebra! =)




Kom ihåg mig?