60 minuter i solen


Kl. 17:58 |


Mina vita havaianas som är köpt i USA & den obligatoriska vattenflaskan fick följa med ut i solen...

Hej bloggisar! Vilket underbart väder vi har. Jag ställde klockan på 14.00 men tog mig inte upp förrän 14.45! Har legat ute nu i solen ca en timme. Var tvungen att kila in igen då huvudvärk börjar smyga sig på. Kaffe och ett ägg tror jag kroppen skrek efter. Så nu passar jag på att stoppa i mig lite "frukost" & bloggar. Innan det är dags för natt 3/3 ikväll måste jag nog lägga mig och försöka sova lite.

Vad ska vi äta till middag ? Eftersom det är så fint väder är jag riktigt sugen på att sätta mig ute på en uteservering och beställa in något gott. Men det har blivit lite för mycket av det goda den senaste tiden så det får nog bli lite rester från igår, rostbiffsallad!





Kommentarer
Helena

jag vet det är så sorgligt.



rostbiffsallad är väl inte så fel det heller :) hihi.

Själv står en florens dumas dip i ugnen. Första gången jag testar det så vi får se om det är gott




Kom ihåg mig?