Wednesday diary


Kl. 16:05 |


En kopp kaffe & blogga i soffan...

Hej bloggisar! i morse blev det en för mig tidigt morgon på min "lediga" dag eftersom tentan skulle börja skrivas klockan 08.00. Vi hade ända till klockan 13.00 på oss men jag kände mig färdig efter tre timmar! Efter tentan var planen att träffa V & I för en fika med V fick förhinder så det blev inte av. Jag tog iaf en prommis in till stan & belöna mig själv med nio bitar sushi, ny mascara, foundation (Varför tar det alltid slut samtidigt ?) & en solig prommis hem igen. Vilket väder!

Väl hemma så blev det lite småplock & sen däcka jag totalt av i soffan med ballisdörren öppen, det kändes som om jag låg ute & sov! Tror kroppen har varit på helspänning inför tentan & nu slöppte allt. Skönt. Men...jag förbered mig för omtenta den 26:e maj!

Men hörrni, vad hände med finvädret ? Nu stormar det i Granlo & regnar. Jag som hade tänkt byta om & springa milen då J kom hem från jobbet. Rackans!




Kommentarer



Kom ihåg mig?