Fin fina påskpresenter


Kl. 13:30 |


Finaste silverfatet srån min älskade sambo!



Miniformat av LE CREUSET från mina svärföräldrar & svägerskan.
Tusen tack!



Ett välfyllt påskägg med mina absoluta favorit godisar. Min älskling kan han!

Inte hade jag räknat med några påskpresenter, så jag blev riktigt överasskad :-) Silverfatet står plaserat på vårat vita köksbord & det är riktigt fint. Ska visa er lite senare. LE CREUSET formarna fullkomligt älskar jag! Kommer givetvis att samla på mig fler och så småningom ska jag investera i "mamman" till dom små. Drömmer om att få laga till en riktigt god gryte i en stor vid LE CREUSET! Ur det lila påskägget har jag inte kunnat ta många godisar, påskmaten står mig liksom i halsen fortfarande. Så den som spar han har....




Kommentarer

Roligt med påskpresenter! =)



Hoppas du hade en trevlig påsk helg!

Emelie

Vilka fina påskpresenter!! :)




Kom ihåg mig?