tuesday diary


Kl. 12:13 |



GOD cappucino som njöts alldeles före vi lämnade hotellet i egypten för att åka till flyplatsen! Jag ÖNSKAR vi hade en kaffemaskin här hemma där vi kunde välja mellan, Espresso, Cappucino eller latte! Det är iaf något som kommer investeras hit hem inom en mycket snar framtid!


Nästäppa, halsont & huvudärk besväras jag nu efter hemkomsten från Egypten. Jag brukar bli lite förkyld & det känns ju så typiskt eftersom jag nyligen varit sjuk. Men men, det är inte precis något jag kan göra åt än att proppa med vitaminer & VILA! Så därför har jag bokat av lunch spinningen som var planerad idag :-( Hoppas jag känner mig piggare i morgon så jag kan gå på Zumban i morgon!!

Nu ska jag äta min gröt & se på Efter tio med Malou & dricka en kopp te med massa honung. Kl 13.30 vankas det kvällsjobb igen!





Kommentarer



Kom ihåg mig?