Tjejklassikern 2011


Kl. 23:01 |

Som rubriken lyder så ska jag, Sara Marie Kristina Andersson genomföra tjejklassikern 2011 ! Den 26 februari börjar jag med Tjejvasan på 30 km. I juni blir det Tjejvättern på 100 km, Vansbrosimningen 1 km & avslutningsvis Lidingö tjejlopp på 10 km.

Detta ser jag som en utmaning & jag ska bara fixa det! Mest nervös är jag för skidåkningen & simningen, sist jag stod på ett par skidor fick jag hämtas med skoter eftersom jag inte vågade åka ner för en backe.

Detta var min lilla hemlighet som jag skulle berätta. Nu är det officiellt & det finns ingen återvändo. Jag kommer att nischa till min blogg nu & skriva mer om träningen inför tjejklassikern & det är för att peppa mig själv & andra. Men ska försöka att inte bara skriva om det utan även bjuda på lite shopping, recept & inredning.


Ni kommer väl fortsätta kika in här ?





Kommentarer
Ida

Ska du göra tjejklassikern själv?

Christianmari

God bless you




Kom ihåg mig?