Tax free


Kl. 10:41 |


På arlanda fick Elizabet Ardens Eight hour cream på tub & lipstick följa med ner i väskan till ett mycket bra pris. I love tax free! Nu kan jag känna mig säker i vinter för b.la torra läppar.


Äntligen är jag tillbaka i bloggvärlden igen, eller vad säger ni ? Veckan i Egypten har varit underbar, umgåtts med familjen, haft ca 40 grader varje dag & inte ett enda moln! (När vi kom till flygplatsen i Sharm el sheikh fick vi veta att det nyligen hade regnat i ca 30 sekunder, vilket det bara hade gjort 1 gång tidigare på dom senaste 7 åren!) Bott på fint fem stjärnigt hotell med hyffsad god mat.

Det som har varit mindre underbart är att vi inte kunnat bada i det röda havet så mycket ( vääääääldigt lång grunt där vi var) samt att det var alldeles för många ryssar på hotellet för min smak. Jag ska inte dra alla ryssar över en kam, men det folket kan verkligen inte betee sig!

Nu har jag precis ätit upp den underbart goda frukosten, Rågflingegröt med lite lingonsylt & lättmjölk. Väntar på att te ska bli färdigt så ska jag dricka det medans jag läser lite bloggar. Kl 13.30 ska jag befinna mig på jobbet för ett kvällspass! Förresten så är det min sista vecka nu dagtid, sen blir det 8 veckor nattjänstgöring igen!

På återseende hörrni!




Kommentarer
Emelie

Välkommen hem! Vad kul att du haft en härlig resa! :) SKÖNT att komma från det trista höstvädret! Håller med dig till 100%- tax free är kanon!:) Massa härliga dofter & produkter till riktigt bra priser! :)




Kom ihåg mig?