Nuuk


Kl. 22:30 |



Idag efter fika på Charm med E & S så begav vi oss till naturkompaniet & provade lite vinterjackor. Både jag & J är i behov av en ny i år & denna NUUK från FJÄLLRÄVEN blev jag stormförtjust i. Ni har väl hört att det kommer bli den kallaste vintern på väääääldigt många år ??


Hej på er. Idag har det verkligen kännts som det är söndag, antaligen för att vi båda två var ut igår & har varit lite seeeega. Jag hade en riktigt trevlig kväll med god mat, dryck & sällskap. Jag kan verkligen rekommendera invitos lammrostbiff, riktigt god. Men det kvittra i örat igår kväll att dom byter meny redan på måndag!


Idag så har vi inte gjort många knop, men det blev en fika på Charm & en liten tur på stan. På vägen hem hyrde vi 3 filmer & vi började att se Family Jones. Dagens middag blev homemade hamburgare med strips & guuud så gott det var!

Nu har jag redan krupit ner i sängen eftersom klockan väcker mig strax efter 06.00 i morgon bitti, en hel dag på jobbet har jag framför mig & det känns väl sisådär. Men jag ska inte klaga eftersom jag har fått 3 lediga dagar.

På återseende hörrni, hoppas ni har en bra lördagkväll ♥





Kommentarer



Kom ihåg mig?