Klick klick!


Kl. 20:48 |

 

Tintinstyle har höstrea & det finns mycket fina fynd att göra. Jag klickade precis hem denna söta top från Odd Molly, ni kanske minns att jag nämnt den tidigare i bloggen ? Tyvärr fanns inte den vita kvar i min storlek, men denna MILITARY kommer passa fins till mina svarta jeans.

Godkväll i stugorna. Hur har eran onsdag varit ? Själv så har jag haft en hyffsad bra dag på jobbet, men blev rätt så sliten ju mer dagen gick. Jädrans förkylning! Nu har vi gjort "kväll" här hemma, vilket betyder att vi ätit middag, fixat matlådor, tänt ljus & jag har tagit ett varmt skumbad. Själv så har jag placerat mig i gästrummet för att se på Bonde söker samt Greys Anatomy. Johan spelar PS3! Tydligen hade dom släppt några nya banor idag som han bara måste prova ;-) Tur vi har ett extra rum med tv.


Hoppas ni slipper denna höstförkylning & att ni haft en bra onsdag. Troligtvis kommer jag plita ner nå mer här på bloggen under kvällens gång, så på återseende!



 





Kommentarer
Milla

stort tack för kommentaren Sara!! hoppas allt är bra med dej/ er:) vore skoj att se spå en fika el dyl, nu när vi inte tränar tillsammans:/.. Kram

Emelie

Tröjan var superfin! :) Tycker att du ska slå till på sängkläderna, dem är super fina och brukar också vara väldigt sköna! Vi brukar köpa sängkläder från Hemtex. Sedan brukar vi önska oss sängkläder i julklapp! Inget man köper sådär jätte ofta, så perfekt att önska sig! :) Vår kväll här hemma liknar er, en vill se tv och en vill spela! ;) Krya på dig! Kram!




Kom ihåg mig?