Inom en mycket snar framtid...


Kl. 20:42 |



kommer jag ligga såhär & NJUTA!

Hej bloggisar. Johan jar jouren denna vecka vilket betyder att han har sin jobbdator med sig hem, så idag blir det en liten update. Nu har jag bara 2 arbetsdagar kvar innan min semester & gissa om jag längtar ? :-) Har börjat förbereda lite här hemma med att tvätta lite & kanske hämtar jag upp min rosa resväska ikväll. I morgon förmiddag måste jag börja packa, på fredag kväll blir det fredagsmys så då finns det ingen tid för det.

Idag efter jobbet så blev det en snabb joggtur på ca 35 minuter, har märkt att kommer jag inte ut direkt efter jobbet så har jag ingen energi att ta tag i hemmet senare på kvällen. Jag behöver fresh air. Riktigt skönt var det.

Nu ska jag ladda för halvåtta hos mig, Bonde söker fru & Säsongstart av Grey´s Anatomy! Kommer ni ihåg hur det sluta sist ? Det var så spännande så jag tror t.om att J kommer hålla mig sällskap! ;-)

Det var nog allt för idag. Troligtvis så "hörs" vi innan jag lämnar Sverige, annars så får ni sköta om er & ha det så bra.

KRAM





Kommentarer
Emelie

Trevlig resa!! :) Är såå avis, vill också till värmen! Njut!! :)




Kom ihåg mig?