IKEA


Kl. 20:05 |



Precis som jag nämnde så blev det en tur ut till IKEA. Hem till oss fick värmeljus, vita galjar, 2 vita lattemuggar samt vita servetter följa med. Jag måste göra ett återbesök imorgon & köpa blommor till köks- & vardagsrummet.


Godkväll bloggisar! Idag har jag varit hos J på sjukhuset från kl 13.30 till 18.00 & han fick inte följa med hem. Antibiotikainfusioner & smärtlindring är det som gäller & förhoppningsvis blir det ett ultraljud ikväll, men eftersom jag själv jobbar på huset så kan jag slå vad om att det inte kommer bli förrän imorgon, även om den är skriven akut. Mitt stackars hjärta.. önskar du vore hemma med mig!


Kom hem till den mörka tysta lägenheten inte alls för längesedan & har redan hunnit kasta i mig lite rester från gårdagen, Pasta Carbonara samt tänt massvis med värmeljus. Snart börjar Så mycket bättre , vilket jag missa förra lördagen så det ska bli intressant att se vad det är eftersom jag har hört så mycket possitivt om programmet. Efter Så mycket bättre blir det nog Departed med Leonardo Dicaprio. Eller blir det tjejfilmen Tre systrar och en mamma, vi får se!




LATER





Kommentarer
Evelina

Ikea är så skoj att strosa omkring på!

VAR har du köpt mattan?? Vill ha :-D



KRAM




Kom ihåg mig?