28 oktober


Kl. 21:54 |



I Egypten fanns det mycket kryddor & olika sorters tea att shoppa.. tyvärr blev det ingenting som fick följa med hem.


Hej bloggisar! Snart är det dags för natt 3/3, har en ledig helg framför mig & det känns underbart. På lördag ska jag & Johan äta middag på Casiopeija för att fira våra 4 år tillsammans. Vi fyllde 4 år 13 oktober, men som ni vet så befann jag mig inte på svensk mark då. Jag har såklart redan spanat in menyn & är lite besviken på urvalet, men tror nog det ska finnas något som faller mig i smaken på lördagkvällen. Renen är ju annars ett säkert kort!


Nu har jag precis ätit middag, rester från gårdagen! Fisk, potatis & vitkål med vinäger, MUMS! Nu kommer jag nog stå mig hela natten. Snart är det ROBINSON, hinner tyvärr inte se hela avsnittet. Tur det går repriser.


Later !

Ps. Ikväll ska jag berätta en hemlis för er, så kika in lite senare! ;-)





Kommentarer



Kom ihåg mig?