Ready!


Kl. 20:39 |
Nu är jag redo för jobb! Det blev ett pumppass & jag får väl skylla mig själv imorgon, men det kändes riktigt skönt att få lyfta lite vikter & känna musklerna pumpas! Efteråt kan jag lova att kyckling, ris, currysås & stekt KÅL smakade himmelskt :-) Har avrundat kvällen här hemma med halvåtta hos mig & ett hett bad! Ikväll inviger jag fjällrävenjackan, för usch vad kallt det är. Hoppas ni har en bra tisdagkväll!


Nu ser jag framemot en bra natt & inga överbeläggningar. Kram!





Kommentarer
Verra

Hej. Tack för tipset men hur skickar man mms dit och vad skriver man? Det är många som klagat på att det inte finns en app så det måste vara på g tycker man. Brukar träna pump, härligt!

Emelie

Ja, vi hade en väldans otur med bagaget! Är glad att det kom till rätta! :) Jäklar vad överbeläggningar, ni har haft fullt upp då förstår jag! Hoppas att allt är fint med dig i S-vallet, här i Vasa är det kanon. Kan inte fatta att jag fått chansen att åka på detta, helt fantastisk utbildning! Idag har vi varit på ett behandlingshem för ungdomar och blivit informerad om missbruk (i alla dess former)! Jätte intressant! :) Ser att du kämpar på med skidåkningen, duktig du är!! :) Hoppas du får en lugn natt på jobbet inatt! Kram!!




Kom ihåg mig?