Manhattan tv-bänk


Kl. 16:44 |


Var inom EMmöbler i Matfors & blev lite smått förälskad i denna snygga tv-bänk! Är ju ute efter en ny & denna kommer nog få komma hem till oss inom en mycket snar framtid, dessutom är den i VIT HÖGBLANK så den matchar vårat sideboard perfekt! Hittade även en soffa men tyvärr är ena sidan lite för lång så vi får leta vidare.


Mannen är hemma! Nu ska vi mysa ner oss i soffan & se på Jonah Hex innan matlagning & Zumbapasset. Vi är båda trötta så det förvånar mig inte om vi både råkar somna mitt i filmen...





Kommentarer
Emelie

Superfin tv-bänk! :) Snyggt med högblankt tycker jag! Vi är sugen på ett högblankt köksbord, men det får bli framöver.. :) Jag hoppas man fixar kursen! Har hört att den är tung och hemsk. Du kommer inte ihåg namnet på boken? :)




Kom ihåg mig?