Krämig kycklingpaj


Kl. 18:20 |

 

Under min skitiga MARIMEKKO kökshanduk gömmer sig en färdiggräddad kycklingpaj som ska ätas efter spinningpasset. Har för mig att jag gjort efter  receptet förut & då smakade den ljuvligt... vill ni ha receptet så hojta till!


Hej bloggisar!
Fy vad kallt det är idag, nästan så att den tjockaste vinterjackan åker på. Inatt drar ovädret pp över oss som bor i västernorrland & i morgon då vi drar upp persiennerna ser vi vitt på marken. Fick höra igår att de dragit igång snökanonerna upp på södraberget, vilket är bra för då kan jag snart börja åka skidor.


Idag tog jag en skön sovmorgon & skrota runt i morgonrocken riktigt längen tills det var dags för mig att göra mig ordning inför fikan med Camilla & Jamie. På tant Anci & fröken Sara är det alltid mycket folk men vi hade tur & strax efter att jag hade fått min potatis & purjolöksoppa som vad toppad med dijoncreme blev det glest med folk. Lite besviken blev jag dock eftersom jag inte fick deras supergoda hembakta bröd med havssalt! Tack för en trevlig fikastund!


Om 40 minuter börjar dagens bokade spinningpass, så det är väl dags jag börjar byta om!





Kommentarer
Milla

tack själv:) tar gärna receptet på pajen;)




Kom ihåg mig?