Det blev en riktig kortis..


Kl. 20:11 |



Det blev en sväng upp till södraberget idag för att känna på skidorna. Det hade blivit mörkt innan jag kom iväg så det kändes lite konstigt att åka upp själv, även om det var belyst. Blev bara 2 varv runt ängen, sen så for jag hem. Fick konstaterat att min balans är sjukt dålig samt  tycker att stavarna är något korta. Men tydligen ska ovana skidåkare börja med korta.


Hej bloggisar!  Nu har jag precis kommit upp ur ett hett bad & ligger nu i soffan med nytvättat hår & en rykande kopp te. J spelar playstation 3 vilket inte är direkt ovanligt hemma denna tid på dygnet. Hoppas vi kan se halvåtta hos mig tillsammans innan jag ska åka till jobbet. Nu ska jag surfa runt lite & läsa era bloggar. Hoppas ni har bra måndag kväll! SJälv så känner jag mig lite krasslig, ont i halsen och täppt i näsan...





Kommentarer



Kom ihåg mig?