Årets adventsljusstake...


Kl. 19:37 |
Ganska så simpelt eller hur ? sprang in på VILLAGE & blev så förtjust, vad tycker ni ? När adventsljusen har brunnit slut kan jag ha vanliga stearinljus i... behöver inte städa bort den med andra ord :-) Duken däremot kanske får åka tillbaka, jag är inte så förtjust i just hjärtan. Har sparat prislappen på den & ska känna mig för...

Hej kära bloggläsare! Vad har ni gjort idag ? Har ni varit ledig ? Det har jag! Dagen började med en sovmorgon fram till ca klockan tio. Steg upp & började göra i ordning frukost som bestod av en stor kopp citron & ingefära te (en ny favorit) + gott bröd! Igår köpte jag sockerfritt mörkt bröd med b.la russin i, kommer tyvärr inte ihåg vad brödet heter,  kanske valöbröd ? Finns iaf hos icaMAXI, där dom bakar det själv.

Sen blev det en tur till sidsjön för skidåkning & det var riktigt skönt att få staka sig fram i -11 grader :-) Tekniken börjar sätta sig på plats så nu blir det snart att träna åka nedför i backar, alltså träna bort rädslan! Efter skidturen blev det en välbehövlig & skön dusch eftersom vi skulle in till stan för att köpa lite julgrejjer. Sagt & gjort! Vi avslutade dagen med Bitelines supergoda Pasta Deluxe, men Oxfilé. Mums!

Nu ska jag hoppa in i duschen igen & börja göra mig redo för en tjejkväll, hur kul låter inte det ? Den ständiga frågan är bara, W H A T   T O   W E A R?




Kommentarer



Kom ihåg mig?