14 november


Kl. 13:46 |
Vilken trevlig tjejkväll vi hade hemma hos mig igår. Tre supergoa tjejer förgyllde verkligen min lördagkväll, precis vad jag behövde. Rättare sagt Viktoria, Emelie & Ida. Vi åt GOD sushi, drack gott vin & surrade på som bara tjejer kan och plötsligt var klockan efter ett! Det kändes som om vi behövde mer tid eftersom vi hade så mycket att prata om, så vi har redan bokat in nästa träff :-) Ledsen att det inte blev några bilder & anledningen till det är att min iphone är sönder & jag hittar inte laddaren till kameran !


Vad händer idag? Jag tog en rejälv sovmorgon & jag tänker inte avslöja när jag steg upp ur sängen ;-) Johan har för en liten stund sedan åkt för att hälsa på sin morfar med sin familj & jag ska snart börja göra mig ordning för en tur på stan då han kommer hem igen. På inköpslistan står TEJP till skidorna & kanske lite glid. Fardagspresent till svärfar ska också inhandlas :-) Sen på tur står faktiskt PREMIÄR skidåkning, mest bara för att känna på skidorna, inte i motionssyfte.


Hoppas ni har en bra söndag !




Kommentarer



Kom ihåg mig?