Sjuttonde Maj


Kl. 10:43 |



Frukost i servicen från Iittala. Idag blev det vanilj yoghurt 0.5 % fett, Gojibär, solrosfrön & en kopp kaffe. Ska testa Gojibär nu i några dagar & se om jag märker någon skillnad, tydligen ska dom små röda rackarna innehålla massa vitaminer.


Hej på er.
Idag hade jag inte ställt klockan, så efter att J for till jobbet vid halvåtta har jag legat som på aga så att jag inte skulle sova för längen ;-) Egentligen skulle jag ha stigit upp då han for, men så blev det inte. Istället blev det uppstigning strax före tio! Igår kväll blev det film, KickAss! Inte den bästa men inte heller den sämsta. Enligt J var det en guldrulle.


Idag hade jag planer på att plantera blommor på ballkongen, men eftersom vi inte har fått upp blomlådorna så känns det som om jag väntar...istället blir det en PW/jogg nu före jobbet. Tror jag behöver det :-) Men först en till kaffe & läsa era bloggar..


Ha en bra dag.





Kommentarer



Kom ihåg mig?