Onsdag kväll


Kl. 21:10 |


Trött & osminkad efter jobbet...


Hej på er. Vi har precis ätit lite middag här hemma, men egentligen vet jag inte om det kan kallas för just middag. Det blev en hemmagjord sandwich med tonfisktröra, riktigt gott faktiskt! Maken ligger i badet & är långt ifrån kry, förhoppningsvis har han kryat på sig tills på fredag då vi ska bjuda hem svärföräldrarna + syster på middag. Jag har intagit soffläge & planerar fredagens meny, hinner jag publiceras den redan i morgon, enl önskemål av er bloggläsare. Som det ser ut nu blir förrätten en riktigt favorit i repris!


Nu ska jag boka tid hos min frisör, utväxten är gräslig!




Kommentarer
Sanna

Förresten hur gick det med vårruset? Skulle inte du vara med och springa det?

Sara

Sanna: Jag sprang inte vårruset i år, gjorde du ?

Sanna

Nej jag är himla dåligt tränad nu faktiskt, så jag avstår från att skämma ut mig:)




Kom ihåg mig?