It´s a sunnyday


Kl. 12:23 |



Klarblå himmel & vindstilla är det i Granlo! Helt underbart. Lite synd att hela dagen kommer speneras på jobbet inomhus.


Hej på er
. I morse vaknade jag med solstrålar som kikade in genom persiennen + en karl som hade sovit över ;-) Iofs var det mitt fel då jag hade ställt om klockan igår. Nu har frukosten precis slinkit ner i magen & det är dags att ta tag i sminket, kläderna & fixa till håret. Om ungefär en timme ska jag vara hos optikern för att titta till ögonen. Efteråt kanske det blir årets första mjukglass på torget ?

Som ni förstår blir det inge fredagsmys för min del, istället blir det lördagsmys i morgon & jag är så sugen på lammfilé. Om jag får tid över ikväll på jobbet ska jag leta fram ett smarrigt recept.


 

Gårdagens outfit. Tunika - H&M, Jeans leggings - VILA, Skinnjacka - carlings, Sjal - VILA, Converse, Väska - Åhlens





Kommentarer



Kom ihåg mig?