Festivo


Kl. 10:46 |


Ljusstakarna från Iittala FESTIVO har jag suktat efter väldigt längen. Vill ha en blandning av alla storlekar, gärna placerad på mitt kommande nyinköpta vita sidebord.


Godmorgon bloggisar. Solen SKINER ute så om en liten stund blir det en prommis in till stan. Ska nämligen besöka optikern igen, om jag får in linserna vill säga. Vill bara få det klart nu så jag kan börja sova med dom! Som ni förstår har jagen ledig dag & jag har verkligen sovit som en prinsessa hela natten, känner mig riktigt uppvilad.




Kommentarer
Nina

Haha, dom där hade vi hemma då jag var liten eftersom mamma fick en i present av farmor varje gång vi åkte till Finland och hälsade på. De stod på en långbänk i vardagsrummet med klotljus som byttes efter säsong (röda till jul, gula till påsk och vita på sommaren/övrig tid). Så jag tycker rent av att dom är hemska :P Finns en hel del såna på Fyndlagret har jag hört ...

Sara

Nina: Hahaha... :-) Kanske skulle ta en titt på fyndlagret då, på Outlet Iittala kostar dom en liten slant ;-) Smaken är som baken :-) Hoppas allt är bra med dig. Kram




Kom ihåg mig?