2-rätters


Kl. 22:02 |

Nu har jag precis skjutsat iväg grabbarna & slagit mig ner i soffan med Modern Family på tv4. Riktigt rolig serie, men saknar solsidan såklart på fredagar. Ikväll har vi ätit 2-rätters, Chili & vitlöksmarinerad rostas i ugn med palsternacka pure & rödvinssky. Till så ska det låta blev det vit chockladmousse toppad med passionfrukt. Tyvärr blev inte maten fotad, vi var så hungrig att jag glömde bort det helt.


Nu ska jag snart förflytta mig in till sovrummet, förmodligen kommer boken att läsas ut men som tur är står nästa bok i moströms serie i min bokhylla! I morgon måste jag ställa klockan, har lite att fixa innan mamma & moster kommer & hälsar på. Jag har tänkt bjuda på lunch & det lutar åt spenatsoppa med ägghalvor. Mums! Senare på kvällen ska jag & J upp till södraberget där vi ska avnjuta supé & Wallmanssalonger :-) Det verkar som om jag har en riktigt bra lördag framför mig.


Nu säger jag godnatt ! Kram kram





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Det lät gott och morgondagens lunch med. Jag ÄLSKAR spenat soppa med ägghalvor. Själv har jag förberett för norge resan. Det blir sommar potatissallad och ugnsgrillade kycklingfileér på resan. Ha det gott Kram kram

Emelie

Vilken härlig Fredagsmeny! Vit chockladmousse är så fantastiskt gott! :) Trevlig helg!




Kom ihåg mig?