Lördag


Kl. 17:41 |
Natten som var gick väldigt snabbt trots att det var hyffsat lugnt. Vaknade i dag lite tidigare än vad jag ställt klockan så det var bara att vända sig om vid ett tiden & somna om ;-) Steg upp nu strax efter fyra & känner mig riktigt utvilad. Nu är jag redo för natt två av tre! Verkar som om det har varit riktigt fint väder idag & det känns väl sådär att jobba natten då, kanske hinner jag ut & lapa lite sol innan den går ner!

Ikväll är det melodifestivalen & jag vet att några av er kommer befinns sig i globen & se den live. Det skulle jag också vilja få möjlighet till... Vem hejjar ni på ? Jag har tyvärr inte haft möjlighet att se någon delfinal eftersom jag jobbat.



Efter en varm dag i Chaweng, kho samui! Nu blir det en STOR kopp kaffe här hemma ur min starbucks mugg :-)


KRAM




Kommentarer
Sofia

Vad kul!! hihi! Du kan väl lägga ut nån bild så att jag får se?? Såg inte så mkt på bilderna längre ner i din blogg ju :( Hoppas allt e toppen! Kramar




Kom ihåg mig?