odd mollyär en favorit


Kl. 04:34 |

Nästa helg är det dags för bröllop! Då styr vi kosan neråt sverige, rättare sagt till mönsterås! Då ska vi bo på hotell 2 nätter & bara njuta av kärleken! ;-) På  Fredag kvällen är alla bjuden på grillfest & till den tillställningen saknar jag en outfit. Bröllopets outfit är redan ordnad, då ska vi alla vara sommarfina. Ska jag vara riktigt ärlig så är jag riktigt nöjd med mitt val av klädsel.


Visst är dessa från Odd Molly söta ?  Skulle passa mig perfekt till grillningen !




1595 :-



1499:-


Tyvärr blev det inget besök på Kharma idag efter att J slutade jobbet, hoppas vi hinner med en tur på fredag, men det kanske är stängt då eftersom det är midsommar ?





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Vilka söta klänningar. Jag röstar på den övre, men den grå var också väldigt fin.

Sara

Ann-Sofi: Ja dom är ju så söta :-)

Emelie

Odd Molly har jätte fina kläder! Båda klänningarna var super fina!! :-)




Kom ihåg mig?