Bröllopsdagen är här !


Kl. 15:05 |


Vilken MAGNIFIK klänning, Victoria har väl aldrig varit så vacker ?



Bilderna är från regeringsmiddagen igår som jag tyvärr missade. Hoppas på att kunna se den på SVT play då tid finnes för det.


Lördag 19 juni, Victoria & Daniels bröllopsdag är här! Jag har naturligtvis följt tv´n sen jag vaknade & jag kommer inte missa vigseln idag. Lite tråkigt att inte kunna befinna sig i huvudstaden för att få se brudparet live, men kanske lika bra eftersom det verkar vara hur mycket folk som helst.


Om någon timme kommer mamma & moster hit, ikväll ska vi som sagt njuta INVITOS nya komponerade sommarmeny. Framtill middagen blir det nog att följa bröllopet i vardagsrummet, isf är det storbildstv & folkfest i stan, men soffan hemma lockar mer!


Nu hoppas jag att solen fortsätter skina i våran huvudstad, här i sundsvall börjar den komma fram mer & mer.




Kommentarer
Emelie

Tack så mycket! ;) Ja det är alltid roligt att träffa nya människor! :) Visst är klänningen fin, jätte fin!! Mycket finare än den riktiga bröllopsklänningen tycker jag! ;)




Kom ihåg mig?