Tre plagg som ska spanas in


Kl. 04:26 |

 



En söt blus, kjol & klänning som jag ska spana in på H&M efter jag sovit. Grillfestens outfit är inte fixad ännu.

Hej på er! Sitter på jobbet & klockan är precis 02.17, halvtid med andra ord. Om 6 timmar kommer dagpersonalen som ska ta över, gissa om det kommer kännas skönt att få fara hem & sova då ? :-) Idag är det 1:a dagen på Juli månad, vilket innebär födelsedagar, bröllop & SEMESTER! Den bästa månaden på året enligt mig, älskar sommaren.

Efter sovningen har jag mycket att fixa, b.la ska lägenheten städas (så skönt att komma hem till en ren lägenhet, TACK snälla svärmor som putsade fönstren igår!), flera maskiner med kläder ska tvättas, resväskan ska packas & grillfestens outfit MÅSTE ordnas! Kl 06.00 går som sagt tåget söderut, i 1:a klass såklart. Vi har laddat med californication & filmer, det kommer bli en låååång resa.


Hoppas ni sover riktigt gott, det kommer jag garanterat att göra då ni stiger upp ;-) Kram så längen







Kommentarer



Kom ihåg mig?