Smörgåstårta = Check


Kl. 17:36 |



NJUTER ni solen ? det gör inte jag! Tårtbakning & muffinsbakning har jag spenderat hela min dag till, iofs kom jag igång ganska sent eftersom jag tog en REJÄL sovmorgon. Så får skylla mig själv att jag inte fått njuta solen något..


Gårdagens födelsedag avslutades på Oscar med ett glas bubbel, vitchokladpannacotta med färska hallon & väldigt trevligt sällskap! Vi kom hem strax före tolv och det var alldeles lagom. Dock stängde jag inte igen mina bruna ögon förrän efter halv två & orsaken till det är min nya telefon, Iphone! ;-)


Nu ska jag sätta mig ute på ballisen i ca 20 minuter sen måste jag kasta mig in i duschen, klockan fem ska jag befinna mig hos finaste Eva för altanfest/grillfest! Har jag tur så är min bror & hans flickvän här hemma då jag kommer hem lite senare ikväll. Dock ska jag inte lösa min mig på gatufesten, det är ingenting för mig.


Hoppas J kommer hem från badandet & solandet snart....

 





Kommentarer



Kom ihåg mig?