Regning söndag = inomhusdag


Kl. 13:35 |
 

Underbart god färsk annanas mumsade vi på igår kväll som dessert, en ny favorit! Vinet som gjorde gommarna glada hette TURNING LEAF ZINFANDEL CALIFORNIA 2009 & kostar ca 89 :- Riktigt gott vin, men det är som med dom flesta viner gjorda på Zinfandel druvan. Är du ingen vindrickare & har aldrig "lärt" dig ? Då kan jag verkligen rekomendera dig att köpa hem denna flaska.




Favorit glasen kommer från DUKA & vinkaraffen som vi invigde igår kommer drån CERVERA...


Hej bloggisar! Vilket skönt väder vi har idag & det menar jag verkligen, en riktigt sköööön inomhusdag har jag iaf framför mig,. UTAN dåligt samvete ;-) Vi har planerat att se några avsnitt av Californication (vi började på säsong 3 avsnitt 1 igår), The ghost writer hann vi inte med att se igår så den får det också bli idag. Men först ska jag börja fixa lite här hemma, tror faktiskt jag ska svabba av golven & ta några vändor ner till förrådet. Måste passa på att göra massa tråkiga saker då det är dåligt väder...


Vad gör du idag ?




Kommentarer
Evelina

Mmm, färsk ananas är riktigt gott!




Kom ihåg mig?