Home sweet home


Kl. 13:00 |
 

Grillfesten kvällen före den stora dagen. Tror det är det FINASTE & ENDA kortet på mig & J.... ;-)



Jag, Lina & Kattis @ grillfesten

Hej på er. Igår kväll kom vi hem till sundsvall strax före tio precis som planerat! I Mjölby fick vi vänta på tåget i 40 minuter men dom måste ju ha kört in bra med tid ? Vi har haft en oförglömlig helg med vackert bröllop & helt underbart väder.


Vecka 27 börjar idag & det innebär endast 2 arbetsnätter, Gatufesten, 2 födelsedagar & tårtbak! Jajjamensan, bloggerskan fyller 24 år på torsdag! Min andra hälft fyller år på söndag!


 Här hemma jobbar tvättmaskinen för fullt & jag funderar om resten ska få vänta till ikväll då J kommer hem från jobbet, jag vill UT i solen! Utebadet har öppnat men däremot var gräsmattan avstängd förra veckan & hur roligt är det att ligga på asfalten ? Blir nog en tur dit & kika iaf, skulle vara så skönt att få bada!


Laaater




Kommentarer



Kom ihåg mig?