Fransk potatissallad ?


Kl. 17:34 |

Fick många goda skratt i solen då jag började läsa denna bok. Jag gillar MIA ! Sista halvtimmen lyssnade jag på Laila Bagge sommarpratarna, dock hann jaginte lyssna färdigt eftersom grabbarna började bli rastlösa ;-)



Hej bloggisar! Vilket underbart väder vi har, biltermometern visade 25.5 grader på vägen hem. Ljuvligt. Nu har jag hängt upp handdukarna & skivat Oxfilén i bitar + lagt i marinad. Tydligen blir det grillning ikväll! (grekiska "pyttipannan" får göras i morgon bara + att fläskifilén får dra sig ännu en dag i den goda marinaden). Till oxfilén ska vi äta fransk potatissallad, har du något smarrigt recept på det ? Hittar jag ett bra recept så delar jag med mig här sen!


Later





Kommentarer
Sanna

Jag har också precis läst ut den boken. Visste inte att Mia var så allvarlig eller vad man ska säga. men den är ju jättebra. Dessutom känner jag igen mig så himla mycket i den.

Ann-Sofi Engström

Visst är den bra boken....jag fik låna den av syrran när jag var till henne i helgen. Jag satt i bilen på vägen hem och skrattade och läste. (Stefan körde)



Kram på dig




Kom ihåg mig?