Filmkväll


Kl. 21:20 |



Filmkväll !


Phuu! Kom nyligen hem efter att ha skjutsat bror & flickvän till några kompisar samt Älsklingen till M. Nu är jag hemma solo & har laddat upp med film! Kommer dock spara Crazy Heart för den tror jag även J vill se. Innan jag åkte hem så blev det en riktigt svettig PW runt sidsjön med Radio 107.5 i öronen, har saknat den kanalen sen jag flyttade från sthlm, men tack vara Iphone kan jag lyssna på den kanalen när jag vill! Jag tycker den kanalen spelar dom bästa låtarna då det är dags för en PW eller en joggingtur. Radio seven kan kasta sig i sjön...


Nu blir det en snabb kall dusch & sen ska jag placera mig skönt i soffan & börja se en film. Ett glas LOKA citron kommer njutas... Hoppas grannarna åker ner till gatufesten medans jag duschar...





Kommentarer



Kom ihåg mig?