Ännu en mulen dag..


Kl. 13:09 |
Som rubriken lyder så är det grått utanför mitt fönster. Känns lite trist med semester då det är tråkigt väder samt att jag inte har så mycket planerat denna vecka. Jag borde tillåta mig själv att bara slappna av & inte göra så mycket, men samvetet kryper sig på. Att jag är förkyld borde också bidra till att jag tillåter mig själv att bara ligga i soffan & se på massa filmer. Men på söndag åker vi äntligen ner till huvudstaden & det ser jag verkligen framemot! Då ska vi som sagt bo på hotel, njuta god mat & massvis med promenader! Mitt i veckan sticker vi även ut på en 22 timmars kryssning i lyx hytt, nästa vecka kommer bli SÅ bra! Förhoppningsvis är förkylningen som bortblåst då...





Nu blir det prommis innan det är dags för brunch! Förkylningen stillar min hunger...


UPDATE: Det blev en varm & solig PW, solen lyser i granlo!!




Kommentarer



Kom ihåg mig?