Champagnekupa, ja tack!


Kl. 18:04 |
Det blev en 65 L väska som fick följa med mig hem. Ska provpacka i den senare & jag hoppas den blir bra, annars får den åka tillbaka till affären. Idag har vi strosat runt på Birsta city, lyssnat på talanger & ätit go taco. Köpte 2 linnen på JC samt 2 buketter vita tulpaner som nu har placerat sig i köket & vardagsrummet. På hemvägen blev det ett stop hos svärföräldrarna.

Nu ska jag försöka få lite hjälp av J, en hylla ska upp i köket. Om jag lyckats ska ni få se resultatet! Detta har jag väntat längen på..




Essence dessertskål/champagnekupa från ITTALA ska få börja smått få flytta in hemma hos oss. 129:- styck




Kommentarer
Emelie

Jag hade också en 65 L ryggsäck och den funkade kanon! :) Min sambo hade 75 L och den satt perfekt den med! :) Men eftersom vi(jag) shoppade så mycket i bangkok så vart vi tvungen att köpa två handbagage på hjul också! :)




Kom ihåg mig?