24 januari


Kl. 11:19 |
Hej på er. Vi har precis fått i oss frukosten så nu är det snart dags för att fixa till sig inför dagen. Idag får jag inte komma hem utan en resryggsäck, jag förstår inte riktigt varför jag inte köpt den tidigare. Varför drar jag ut på tiden ? Eftersom vi åker på söndag & jag jobbar hela veckan så är det enda chansen i dag, hoppas jag hittar en som passar mig perfekt.


Gårdagen gick till spillo enligt mig själv. Sov sov & sov, inte förrän på kvällen kände jag mig som människa igen. Perfekt till Robinson Karibien & filmmys med Sommar med Göran. Anledningen är såklart att det blev lite för mycket skålande med champagne & vin med mina sjuksköterskekollegor! Men ack vilken trevlig kväll vi hade, jättegod mat & mycket girltalk!




Är det någon som vet vart det är bäst att fixa exstensions? Jag saknar mitt långa hår & efter thai blir det längre hår!

Sista lediga dagen nu!  I morgon börjar en ny vecka, sista arbetsveckan innan vi lämnar kalla sverige för VÄRME i thai!




Kommentarer



Kom ihåg mig?