Jetlaggen vann !


Kl. 08:05 |
Vi klev upp en hel timme innnan klockan skulle ringa, vilket beror på att vi gick & la oss strax efter kl 20.00 i går ;-) J åkte till jobbet för en halvtimme sedan & jag har myst i soffan till nyhetsmorgon & en kopp kaffe i min nya Starbucks mugg! Loggat in på facebook & läst era bloggar har jag också gjort, jag har faktiskt saknat er :-)





Nu ska jag byta om till varma kläder för att bege mig ut på en snabb pw & sen blir det grötfrukost. Har massor med saker att göra innan jag börjar jobba 13.30 (ska bli spännande att komma till jobbet & få känna av stämningen. Häxan Söderberg har ju sagt upp sig & med en pension på 38 000:- i månaden ska hon ägna sig till att måla!), så nu är det färdigt latat för min del ;-)

Det är så skönt att vara hemma !




Kommentarer



Kom ihåg mig?