Annu en underbar dag har gatt


Kl. 15:47 |
7/2 kl 20.44 Thai tid


Ja vad ska jag saga? Vi har det helt underbart har pa koh Tao, solen skiner varje dag & det klar  blaa salta vattnet svalkar skont. Sanden har kanns som vetemjol mellan tarna, onskar ni fick kanna :-) Vi har precis atit mat & tittat pa filmen Taken. En film som vi tidigare sett & som jag starkt rekommenderar er att se :-)

Tyvarr inga bilder idag heller, kameran ligger kvar i varan bungalow. Men om ni kikar in i morgon sa ska ni fa ett vykort :-) PROMISE Nu ska vi ga vidare, jag har sett en fin sarong som jag maste kopa :-)




Kommentarer
Emelie

Vad härligt ni verkar ha det!:) Roligt att se lite bilder!:) Jag stod inte ut med Mona så på måndagen förra veckan ringde jag min handledare och sen redan på Onsdagen förra veckan fick jag börja på infektion! :) Jag trivs jätte bra och har fått en supersnäll och duktig handledare, Åsa! :) Mycket mer patienter och sen kände jag till några i personalen sedan tidigare! :) Det känns helt klart rätt! De är jätte spännande och intressant! :) Ha en forsatt trevlig resa! Passa på och njut! :)




Kom ihåg mig?