Vilken energi


Kl. 19:09 |


 Myser i tröja från H&M, leggings från GT samt tofflor från Shepherd! Usch, det känns och det verkligen syns att några kg har satt sig på kroppen. Veckan som kommer får bli en salladsvecka + gröt till frukost. Efter nyår blir det lite hårdare... dessutom hoppas jag det blir skidväder snart!


Jag tror nämligen all julmat har gjort sitt, jag har sån energi ikväll att jag nästan tappar hakan. Har nämligen bytt sängkläder, tvättat 2 maskiner, rensat skräp (kartonger, döda orkider mm), vikt tvätt samt stoppat in i garderoben & rensat garderoben (snart blir det auktion på tradera, håll utkik). Det kanske inte låter mycket för er men jag känner mig otroligt nöjd... kan det bero på att jag är solo ikväll ? :-)

Nu blir det ett bubbelbad med senaste CHIC som jag fick med från indiska då jag shoppade över 250 :- Sen blir det MYS framför tv´n.

Vad gör ni ikväll ?




Kommentarer

Ja, dom är fina. Fast skulle jag köpa ett så dyrt mys-set så hade jag hellre köpt det från ChillNorway, lite finare detaljer på det tycker jag!

Jenny S

Härligt! Skicka över lite energi till mig. Visserligen tvättar och donar jag, men skulle behöva lite mer energi! ;-)

Sara

Malin: Ja, Chillnorway har också fina mys-set! :-)

Jenny: Här kommer MASSVIS med energi till dig!!!! ;-)




Kom ihåg mig?