thuesday diary


Kl. 12:44 |


Silvriga julkulor fick också följa med hem från IKEA igår. Nu pryder dom MATEUS fatet så fint i vardagsrummet på högglansiga sideboardet. Tittar ni noga så ser ni fotagrafen själv i 2 kulor ;-)


Hej på er.  Om en liten stund ska jag bege mig in mot stan, kl 13.30 ska jag träffa Sandra & lille Svante samt Nina för en sushilunch! Som jag skrev igår blir det även en sväng in på GT för att spana in dom fina blusarna som har kommit in. Hoppas att någon faller mig i smaken för jag skulle verkligen behvöva uppdatera garderoben lite. 


Här i Granlo visar terometern -10 grader & solen lyser fint. Perfekt väder för en promenad in till stan kanske ?  Ikväll har jag bokat in mig på ett spinning & corepass, men frågan är om jag måste boka av Core. Jag tror inte att jag har nämnt det för er men i förrgår ramlade jag (i trappen nedför garaget) & slog mig ordentligt bak i ryggen, så på högersida har jag en stor lårkaka. Det gör så ont så ont! Givetvis har skidåkningen blivit lite lidande efter detta, är så rädd att jag ska ramla igen & slå mig.


Vi hörs lite senare...




Kommentarer
Hemma hos Katta

Jättefint! Gillar också att placera julgranskulor på mina Mateusfat när det är jul. Blir alltid såå fint!



Usch vad läskigt det lät med fallet i trappan. Hoppas du blir bättre snart!!



Kraam /Katta

sofie

Jag har också ett Mateus fat,fasst ett mörk lila,lööv it :) Jag vill ha ett rosa också..




Kom ihåg mig?