PAUSE!!


Kl. 15:18 |
 

Welcome to the WHITEROOM! Egentligen borde jag vänta med att visa bilder innan det är helt färdigt, men eftersom jag är så snäll får ni en liten sneakApeak!


Hej bloggisar! Som ni säkert förstår så får vårat Gästrum/datarum/blivande barnrum en liten makeover! Rummet har haft en grön tapet med en border under som har lyst igenom, vilket ni kan se tydligt på bilden. Det var ganska givet att rummet skulle bli vitt, likaså listerna. Ska bli så skönt när det är skönt & framför allt roligt eftersom en & annan pryl måste inhandlas, jag pratar om inredning! :-) Rummet har tidigare varit ett ritkig KAOS, med saker överallt! Nu hoppas jag att rummet kommer bli finare & att vi kommer hålla lite mer ordning.


Nu tar jag en välförtjänt pause med en kopp kaffe och två skivor av filmjölkslimpan som jag snodde ihop  här om kvällen. Den blev riktigt god & det tror jag beror på att vi hällde i mycket russin samt krydda med kanel, kardemumma & nejlika ( alltså pepparkakskrydda).




Kommentarer



Kom ihåg mig?