Lördagsmys


Kl. 19:59 |


Lördagkväll hemma i Granlo på Vikingavägen...

Godkväll kära bloggisar! Nu har jag precis pussat hejdå till J som ut på gallej ikväll, nästa helg är det min tur & då blir det nämligen tvådagars. Hur ska det gå ? Tillhör ju inte vanligheten precis.

Just nu testbloggar jag från våran nya stationära dator som J kom hem med i förrgår & jag måste säga att än så längen känns det riktigt bra. Vi har bara haft min "lill"data & det var verkligen på tiden att ordna en "riktigt" som får plats med mycket bilder, filmer osv...

Kvällens planer är att strax tappa upp ett varmt bad med massa skum, raka benen & packa in håret. Sen blir det Så mycket bättre & strax där efter SATC. Tror inte denna lördag kunnat sluta bättre faktiskt... Imorgon kl 21.00 går jag på nattpass nr 1/3 & det känns lite gruvsamt men har fått höra att jag jobbar med eliten så det kan ju inte bli annat är bra! :-)




Kommentarer



Kom ihåg mig?