Haircut


Kl. 14:33 |



Jag går och klipper mig hos Jess till en tjej som heter Ronia. Har klippt & färgat håret hos henne de senaste året & blir varje gång så himla nöjd. Idag blev det brunfärg med lite guld, förr att få bort det röda som jag tidigare haft. Sen klippte vi av topparna, ca 2 cm tror jag som var slitet. Nu känns håret fräscht! Det bästa med Ronia är att hon tar sig verkligen tid till sin kund & stylar alltid till det som jag vill ha det. Idag ville jag att hon skulle  köra med volymemaster, jag älskar volym!

Riktigt svårt att visa på bild eftersom jag endast har min iphone till förfogande & bilderna blir ju inte dom bästa med den..men det får duga!





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Riktigt Snyggt!!!

Gott Slut & Gott Nytt År

Kraaaaaaam

Emelie

Håret vart riktigt snyggt!!!! :) Tack för den sista fina kommentaren! Ja det hade kunnat slutat betydligt värre. Jag hoppas värken i kroppen försvinner snart.. Funderar fortfarande på om jag är i chock! Jag har inte vågat mig på att köra än. Jag kan knappt vrida huvudet åt vänster. Fy, allt gick så snabbt! Föresten, tack för sms:et också! Självklart borde vi ses något efter nyår! Skulle vara jätte trevligt! :) KRAM!

Vickis

Snygging! =)

Uppskattar Jess jag med fast jag går till Kristina, dags att boka tid snart känner jag! ;)

Kram på dig!




Kom ihåg mig?