Easyglide


Kl. 19:19 |


Det blev ett skidpass idag, fast jag inte hade planerat! Men jag kände hur det kröp i kroppen på mig så det var bara att klä sig. Idag körde jag på lite glidvalla från SKI GO, EASY GLIDE. Enligt Stadium ska det vara väldigt enkelt att styrka på skidan & jag kan bara hålla med. Detta är glidvalla som håller typ för ett åk, alltså ingenting för tjejvasan ;-)


Idag tog jag tid på sträckan jag åkte & det blev sjuuuuuukt dåligt resultat! Jag skäms. Nu blir det till att tagga till & pressa ännu mer, jag är nog lite lat där ute i spåret. Det verkar som om jag är ute & fin åker! Hur lång tid ska det ta att åka 1 mil för att det ska klassas som bra ?




Kommentarer
Emelie

Ja, visst var det! Vart lite små chockad när jag såg ett peppakakshus ute på hemnet.. ;) Tomten vart ju jätte fin på byrån! :D Hoppas att du får en bra helg på jobbet! Tycker att vi fixar en dejt framöver igen! :) Kram!

Sara

Emelie: Ja visst passa tomten bra :-) J blev så glad att han fick en liten tomte i lägenheten... :-)

Sanna

Det beror ju helt på vad det är för före, men ungefär 50 minuter tycker jag är okej.




Kom ihåg mig?